Alla inlägg under maj 2011

Av angie - 31 maj 2011 21:11

 

Sååra! Det här är vad mitt lilla paket innehöll!

Happygirl.

Av angie - 31 maj 2011 19:14




Bra dag idag :*

Mysig förmiddag med massa sol, fin eftermiddag med massa sol. Jag sov förvisso bort näst intill hela eftermiddagen, man blir seg av utomhusaktiviteter. Jaja, lite sol här på kvällskanten hann jag med. Och ett paket från gymgrossisten har jag fått idag också. Sweeeet! 
 

Sugen på träning är jag också, så morgondagen får gärna komma lite fortare! Har ju inget att göra de dagar jag inte tränar ;C Rastlös.nu

Så fort körkortet är finito blir det lättare att lägga in fler träningsdagar under veckan, mucho bra!

Av angie - 30 maj 2011 20:04

Det blev ett lätt ben och magpass idag pga ömma knän och snurrig skalle.


Knäböj

40kg

5

8

8

60kg

5

5

5


Frontböj

20kg

10

30kg

10

10

10


Benpress

45kg

10

10

10


Benspark

25kg

10

10

10


Lutande bänk (på 10cm pall) 

5kg på bröstet

15

10kg på böstet

15

15

15

Cablecrunch

30kg

10

10

10


Hängande benlyft

15

15

15


Intensivt och strikt, svettigt och snurrigt!   

Av angie - 29 maj 2011 19:54

Som många kanske redan vet spelas det folkkära "Gladiatorerna" in i Karlstad under juni månad, detta betyder att de behöver publik. Och jag tänker då fan inte missa att se detta live! 9, 10, 11, 12, 17, 18, 19de juni får man chansen till denna muskelfyllda upplevelse! 


Läs mer om detta här:

http://www.body.se/artiklar/nyheter/20110525/de-nya-gladiatorerna-presenterades-idag

Mina favoriter är givetvis Amazon och Hero. Cecilia och Roddy Benjaminsson, MUMS!

 

Någon mer än jag som är sugen på att vila ögonen på lite muskler och fysisk aktivitet? ;)

Well I ain't gonna' miss this!

Av angie - 28 maj 2011 19:09

Nu har jag gjort det igen, pengarna ökar då inte på mitt konto iaf!

Men jag kunde inte hålla fingrarna i styr. Svårt när det är Better Bodies det gäller, faktiskt!  

Vad det blev får ni se när paketet har anlänt till min dörr, tihi.

OCH jag är mucho nöjd med min nya telefon, nu kan jag också ladda upp photos på internet med telefonen. Sådeså!

 

Och, nu har även jag hittat min kärlek. Han ska mysa med mig framför en film, nu.

:*


Sleep tight sweeties.

Av angie - 27 maj 2011 23:52

Lite sneakpeak på dagens inköpta bikini, redo för sommaren. Oh yeah!

 

Militärgrönt ftw.


En kik på de nya jeansen blir det också, äntligen har jag hittat ett par "sätter-jag-mig-ner-så-visar-jag-halva-röven" jeans! Att det ska vara så svårt att hitta stuprörs-jeans med låg skärning, nå väl. Nu är de funna!

 


Nu återgår jag till min pensionärsliknande dygnsrytm, läggdags för längesedan var det ja! Ute och härja på en fredagkväll, va? Nänä, softisch med johnblund in the bedisch!

Av angie - 27 maj 2011 21:29

Har haft en übermysig dag med mami i gbg city, vi har klarat oss från regnet, och värmen var behaglig. Dock var det folk överallt, visst det är en storstad. Men hallå, stressiga människor i varenda hörn, nej fy fan.


Startade dagen med en frulle på espressohouse, scones med juice och kaffe. NOMNOM

Handlade lite och käkade thaimat till lunch. Mat <3

Handlade lite till och tog tåget hem, herr lokchaufför stannade tåget 4 gånger pga mötande trafik. Då börjar man fundera på om han kör på fel sida, hähä!

 

Så mycket skräp blev det inte, så jag tar min bror och farbror johansson under armen och åker till Karlstadet imorgon, och ser vad den staden har att erbjuda!

Ajuste, min fone finns på Ica att hämta imorn. Hihi

Av angie - 26 maj 2011 15:32

Så så, diverse skyddsutrustning uthämtad!

Knäskydd, linnex och givetvis, en t-shirt. Lite reklam måste man väl ändå göra, speciellt när de är så givmilda och skickar med en penna! :D

Jag kan ju meddela att ooooh så skönt det var med knäskydd.






Presentation


Tävlande för Säffle atletklubb

Personbästa RAW
Böj: 110kg
Bänk: 67.5kg
Mark: 135kg

Personbästa UTRUSTNING
Böj: 140kg
Bänk: 80kg
Mark: 150kg

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards