Alla inlägg den 12 maj 2011

Av angie - 12 maj 2011 21:57

Åwh, lövely. Jag är helt lyrisk, att motion kan vara så underbart 


Tog mig en tur på mina rullande shoes till ljuva Liljedal, alltså vackrare place är svårt att hitta! Tankarna rullade iväg så fort man var inne i det lilla söta samhället, "här vill jag att mina kids växer upp". Haha! Lite tidigt att fundera på nu kanske, men bor jag kvar i Värmland i vuxen ålder så vet jag vart jag ska bosätta mig i alla fall! Det är ju trotsallt där jag spenderat större delen av min barndom, åh så nostalgisk jag är nu. 


I alla fall. Turen tog mig ganska exakt en timme och jag tror att det kan vara 10-12km tur och retur, helt okej för att vara lite ostadig på benen. Jag susade fram som vinden, uppför backar och nedför backar. How sweet.

Men hur härlig turen än var så måste jag gnälla lite på alla jävla fartdårar, 70km/h är inte 120km/h. Och man kan faktiskt hålla liiiiite distans när man kör om, om inte annat kan man hålla sig på sin sida av vägen. Jag vill inte dö än, faktiskt.

Nu kallar duschen och sedan sängen, imorgon blir det ett morgonpass på nJoy med Malin. Jag skall introducera henne till styrkelyftandet, kan inte bli annat än bra!


Take care sweeties 

Presentation


Tävlande för Säffle atletklubb

Personbästa RAW
Böj: 110kg
Bänk: 67.5kg
Mark: 135kg

Personbästa UTRUSTNING
Böj: 140kg
Bänk: 80kg
Mark: 150kg

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards