Alla inlägg under augusti 2011

Av angie - 7 augusti 2011 18:29

Bänkpress

45kg

8

8

50kg

3

55kg

1

60kg 
PERS

1

62,5kg
PERS

1


Snedbänk i smithmaskin

8x4

Hantelpress
10x3 

Flyes i cablecross

10x3


   

Av angie - 6 augusti 2011 12:57

Nywalkad och nyduschad!

Det blev en powerprommis på 45minuter, helt pärfekt!

Regnet öste ner och det blåste lite lätt, ännu mer pärfekt :D Nu skall jag glo på hem till midgård och trycka i mig min egengjorda kyckling och broccolipaj med en touch av paprika, tomat och curry. It is nomnomnomnom.

 

Och btw, Skrillex var sjuk vandringsmusik.

Av angie - 6 augusti 2011 10:49

Baaaaaaaaaaaaah!

Jag hatar när man vaknar på halvkasst humör och morgonen fortsätter vara halvkass. Jag hatar ännu mer att jag tänker tvinga ut mig själv på en promenad, men det blir nog bra med lite skön trance i lurarna. Nu hittade suget för promenaden faktiskt fram, yay.

 

På med dojorna, ner med kaffet och ut i det molniga vädret som jag faktiskt gillar just idag. 


Piiiis V

Av angie - 5 augusti 2011 21:22

Jag åt för en och en halv timme sen, och är redan hungrig. Om min mage fick bestämma skulle jag käka dygnet runt 24/7. Sicken tur att jag har lite lite självdiciplin iaf, but still. Det man trycker i sig på klubben räknas inte. :3


MEN TILL POÄNGEN MED DETTA INLÄGG.

Jag fokuserade på mina armar, och endast armarna dag. Vilar benen tills på måndag, då skall de lyfta TUNGT!


BICEPS

Hantelcurl

8x3

Stångcurl
8x3 

Hammercurl
8x3 

Cablecurl
8x3 

Bamsecurl
8x3 


TRICEPS

Liggande TP
10x4 

Enhands pushdowns

8x4 
Tricepsextensions

8x3 
 

Av angie - 4 augusti 2011 20:31

Tänkte bara kika in och säga att jag är brutalt trött på att jobba, eller det är nice att jobba. Men inte med mitt jobb. Dock har en viss person (alltså jag) bara morgondagen, nästkommande vecka och en helg kvar att jobba and that feels pretty damn good. Så, nu har jag gnällt av mig och kan sova gott inatt. 


Tänkte även nämna att jag blir helt desorienterad i skallen när det är vilodagar, hate them. En dag utan vila ser ut såhär: Jobb, hem-äta-försöka sola men dör av värmen och somnar tillslut i soffan framför något dåligt matprogram för det är allt de visar på tv nu för tiden, vaknar-äter lite till-nerdar här vid dumburken-lägger sig i sängen i hopp om att lyckas se klart en hel film men däckar efter en kvart. Snacka om att jag utnyttjar ordet "vilo" i vilodagar, förstår ni nu varför jag avskyr dessa lata dagar? Man får ingenting gjort! Jag blir bara allmänt slappeliserad och lönnfet. 

MEN imorgon är det fredag, och är det träningsdags!

OCH vecka 33 öppnar gymmet här i kommunen, och jag kan då träna vareviga jävla dag igen. SWEET med stort s.

 

Och och och, jag har träningsvärk i rygg/baksida axlar. Löveli as hell :*



Här har ni något att somna in till när mörkret lagt sig, nightynight.

Av angie - 3 augusti 2011 21:21

Korta mark 

70kg

8

8

100kg

5

5

120kg

3

3

140kg

3

150kg

3

3

3

170kg

1

180kg

1

200kg

½

BOM


Nåväl, nästa gång sätter jag 200kg.


Omvända flyes i cablecross

8x4

Omvända flyes i pecdec

8x3
Framåtböjd hantellyft åt sidan 

8x3

Sittande rodd i maskin

8x3


Sådär, och där kom ångesten pga att imorgon är det torsdag och torsdagar är ej träningsdagar. DVS att gymmet är icke öppet, ge mig höst och normala öppetider så jag kan träna när jag vill och vart jag vill (minus kylan dåra.).

 

Någon ny formbild vore nog på sin plats, snart.

Av angie - 2 augusti 2011 20:50

 
Någon mer än jag som tänker röva sig dit för lite ögongodis och motivation?

100 spänn är det ju lätt värt, so come on!  

Av angie - 1 augusti 2011 20:59

Obekvämt var namnet.

Jag är obekväm med mig själv, och obekväm i min kropp.

-5kg skulle sitta finfint.


Jag känner mig som en geléklump med extra fyllning och bältet sitter inte som det ska. Nog får det va, hälsar dieten välkommen och säger hejdå till onödigt ätande.

Jag skall ner till min "mår bäst" vikt.

Och jag ligger hellre 3kg under gränsen för min viktklass, än 2kg över. Känner mig liksom lite säkrare då.


Förutom denna obekvämlighet, körde jag även med utrustning idag.

Knäböj

100kg

3

120kg

1

130kg 

1


Gav mig vid 130kg då mina armbågar gjorde ondare än ondast (och pga ett bälte som ej satt där det skulle.), denna smärta är troligtvis känningar efter gårdagens bänkande.

Nu säger jag tack och hej, nattinatt.

Presentation


Tävlande för Säffle atletklubb

Personbästa RAW
Böj: 110kg
Bänk: 67.5kg
Mark: 135kg

Personbästa UTRUSTNING
Böj: 140kg
Bänk: 80kg
Mark: 150kg

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards