Alla inlägg den 22 april 2011

Av angie - 22 april 2011 22:46

Måndag

Knäböj

Mage

Biceps


Onsdag

Marklyft

Baksida axlar


Fredag

Knäböj

Bänkpress

Mage


Söndag

Bänkpress

Triceps

Rygg (med fokus på korsrygg)


Nu troooooooor jag att jag lyckats knåpa ihop ett hyfsat schema, det får duga tillsvidare. Jag måste som sagt ha ett upplägg, annars blir det kaos i min lilla hjärna. Får la se om detta funkar!

 

Peace

nu är det filmdags och testing av Funlight "Kiwi and greentea". :3

Av angie - 22 april 2011 22:19

Jag är vanligtvis en mycket lat människa, men har jobbat hårt för att jag vet att det krävs för att hålla sig frisk, och snygg ;)

Men som sagt, jag har alltid varit lat om jag kunnat, och jag har hittat på alla möjliga ursäkter till att skippa kardio. Men nu, vilken skillnad! Jag får näst intill panik om jag inte får röra på fläsket, eller lyfta skrot på gymmet. Jag klarar av 20 minuters löpning lätt, och jag har förut varit den som satt mig ner efter två minuters jogg (om jag ens tagit mig utanför dörren!).

Jag har så satans mycket energi, och jag blir så satans glad av träningen, av både lyftandet och kardion! GO ME!


Måhända att allt bara är vårkänslor, but I like it. Jag är liksom kär i träningen :*

Bättre partner är banne mig svårt att hitta, den sviker inte och den håller mig i trim ;D

 

Work that body!

Presentation


Tävlande för Säffle atletklubb

Personbästa RAW
Böj: 110kg
Bänk: 67.5kg
Mark: 135kg

Personbästa UTRUSTNING
Böj: 140kg
Bänk: 80kg
Mark: 150kg

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards