Alla inlägg den 10 april 2011

Av angie - 10 april 2011 22:56

Galet! Vad jag är taggad, jag tror denna paus gjorde mig väl för nu är jag taggad till tusen! Vill träna nunununu!

Sitter här och lusläser Melas blogg, hon inspirerar mig så mycket! Ja jag ser upp till henne, och ja hon är en idol för mig. Lite töntvarning måhända, men vi har alla våra idoler och jag råkar bara ha turen nog att vara kusin med min! Och det är fan hur bra som helst, hur man får någonsin chansen att träffa sina idoler?

Hehe, nog om det. Resterande energi tar jag ut på gymmet imorgon :D

http://michaela.fitnessblog.se/2011/04/10/helgen-i-bilder/

 

Av angie - 10 april 2011 16:11

Promenaden blev en joggingrunda, och ack vad fel jag hade om vädret.

Jag gick runt här inne och huttrade, frös som om det vore snötäckt ute. Så jag slängde på mig en hel drös med kläder innan jag gick utanför dörren, jag kan dock lova att jag tog inte många steg innan både tröja och linne togs av, och byxbenen kavlades upp. Nästa gång blir det klädsel shorts och sporttop redan innan jag sticker huvudet utanför dörren!


Nu skall jag fortsätta nynna till Brolle, det är inte alla snubbar som lyckas få till en både het röst och ett hett utseende. Nomnomnom :*

Av angie - 10 april 2011 12:11

Äntligen en lång natts/morgons sömn! Jag har gått upp tidigt pga skola/jobb/annat gojs för länge nu, men idag är jag ledig från alla måsten! Så nu skall jag slänga i mig en kopp kaffe sedan bär det ut på promenad! Synd att man inte bor lite mer civiliserat, i en stad finns det mer att glo på och promenixen blir roligare. Här finns det lite villor och trashy lägenheter, och självklart skog. Alltså inte så mycket kul att kika på, men med lite skön musik i öronen så skall promenaden bli av och bli lång :D

Av angie - 10 april 2011 01:28

Jag har nu lagt upp bilder från dagens bravader på två ställen, det är på Facebook och bilddagboken. Så ni som har äran att vara vän med mig på det där facebooket kan kika där efter bilder, ni som dock är kloka nog att undvika detta tragiska facebook kan kika på några utav bilderna på min bilddagbok.

Så: http://bilddagboken.se/#/p/main.html?diaryname=psychad

Gästlösen: angina

Även jag blir söt när solen tittar fram.  


Förövrigt! Då jag inte kunde sova valde jag att glo på film (för en gång skull inte en skräckis!). Det fick bli "A walk to remember", den var bra så det får bli ett "filmtips". Jag tror det är meningen att det skall vara en sådan där snyftfilm.


Nu skall jag göra ytterligare ett försök till sömn, jag har nämligen planerat en lååååång promenix i solen(?) imorgon!

Presentation


Tävlande för Säffle atletklubb

Personbästa RAW
Böj: 110kg
Bänk: 67.5kg
Mark: 135kg

Personbästa UTRUSTNING
Böj: 140kg
Bänk: 80kg
Mark: 150kg

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards