Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av angie - 17 oktober 2011 21:28

Ja ni.

OL var det ja. Jag har insett att bara för att man förstår hur man ska göra, så är det inte lika lätt att utföra det man ska göra korrekt. OL funkar så, i alla fall för mig. Det förklarades om och om och om igen hur jag skulle göra, och mitt humör blev allt sämre ju längre in i passet jag kom, jag kunde inte bara göra rätt.

MEN, jag slet som ett djur och svettigt det blev det, och ger mig gör jag inte! Då man ska leva som man lär så ger jag inte upp. Jag avskyr människor som inte klarar av motgångar och utmaningar, jag avskyr människor som ger upp utan att ge ett försök en ärlig chans. Så HELL YEAH jag ska allt få till detta OLandet också!


Det blev galet många set och reps, hur många har jag inte koll på. Men 2 timmars OL och en halvtimes magplågeri fick det bli. Och hörrni, Angelica fixar nu 10x4 i brutalbänken. Hell yeaaaaah!


Kort och gott. Ett givande pass och en riktig utmaning har jag fått! Thanks Faruk som stod ut med den något bittra och upprivna Angelica som gjorde annat än rätt.


http://www.reclaimthegym.se/?page_id=47

Här kan ni läsa om vad detta påhitt OL är :D

Av angie - 17 oktober 2011 07:41

Vaknade lite happier än normalt idag, för idag är det nämligen dags för en viss Angelica att testa på OL!

Farrefaruk får stå för coachandet och jag lovar att bjuda på en riktig show @KAK. Kan inte bli annat än bra detta, I can feel it ;D

Men först, skolbänken!

Presentation


Tävlande för Säffle atletklubb

Personbästa RAW
Böj: 110kg
Bänk: 67.5kg
Mark: 135kg

Personbästa UTRUSTNING
Böj: 140kg
Bänk: 80kg
Mark: 150kg

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards