Alla inlägg den 1 november 2011

Av angie - 1 november 2011 15:53

Denna finfina dag startade 09.30 med en massa beröm av herr tandläkare, genast så var inte det besöket så ansträngande. Fortsatte hemåt för att vecka min käre broder, det där är alltid lika underbart. 

När det var avklarat fick storasyster (dvs jag) övningsköra till Säffle, så att lillebror (dvs den där jag väckte) kunde hämta sitt körkort för att sedan kunna köra hem helt lagligt utan den gröna skylten.

I sådana här lägen kan jag inte annat än erkänna att han är lite bättre på en del saker -.-


Trots födelsedagsfirande av en nu, 18år gammal broder har jag haft förvånansvärt bra karaktär.

En bit daimtårta och en pepparkaka har jag syndat med idag, jag är så duktig Faruk :D

Faruk har nämligen gett mig godisförbud fram till tävling, och korrigerat mitt matintag. Han är snäll han som hjälper mig :D

So for your information Farrefruk:


Frukost

250g lättkvarg och en macka


Fika

En bit daimtårta och en pepparkaka


Middag

Chinesefood: 1dl ris, ca 1dl kycklingwook och 4 itsybitsy småsmå friterade fläskfilé bitar.


Och nu skall jag ta mamma under armen och powerwalka bort fikat.

TJAO.


 

Fast först.

Ett stooooooooort Grattis till min inte så lille lillebror.

Grattis på 18års dagen, och Grattis till bil och körkort din jävel.

Av angie - 1 november 2011 15:35

Bänkpress var det ja, och motivationen till detta fanns icke!

Då jag tappat otroligt mycket i bänken har så  även lusten till att bänka dött och jag har undvikit lyftet, en rätt så ond cirkel det där. Morr.

Nåväl, bänkades det gjorde det. Och 70kg kom upp en gång.

Detta beror troligtvis dock på byte av tröja, den gamla myströjan (Inzern) åker nu in på museum eller nått. Den är inget att ha! Istället åkte min titan fram! Jag må avsky den som pesten, då den är custom made för en annan lyftare och passar mig inte nå vidare alls. Jag slinker lätt i den utan hjälp, dvs att den är alldeles för stor, men samtidigt för liten över bröstet. Konstigt det där. Nåväl, den ger trots allt mer än inzern. Så jag får stå ut med den några några tävlingar framöver. 


BÄNKPRESS

RAW

30kg

8x3

40kg

4x3

50kg

2x3

55kg

1x3


UTRUSTNING

55kg

1

60kg

1x2

65kg

1

70kg

1

-

-

Presentation


Tävlande för Säffle atletklubb

Personbästa RAW
Böj: 110kg
Bänk: 67.5kg
Mark: 135kg

Personbästa UTRUSTNING
Böj: 140kg
Bänk: 80kg
Mark: 150kg

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards