Alla inlägg den 7 juni 2011

Av angie - 7 juni 2011 21:38

Mina benhinnor vill inte ge med sig, satan vad de gör ont. Och träningsvärken i röven sitter i efter brutal promenixen den också. Testade också att böja lite med min egna lilla kropp som enda vikten, mina knän vill då fan inte ge efter. Detta plus något pms liknande tillstånd gör mig mycket bitter.


Jag är dock mycket glad över vad Nordlingen presterade på EM, hans prestation gav honom ett mucho fint silver! 

Jag satt som på nålar och hejjade här framför datorn när det var han som stod på podiet, tyvärr kunde jag inte göra SAKisarna sällskap framför the bigscreen för att jag är dålig och inte fixat körkortet ännu. MEN med sällskap av min bror glodde jag på min realtivt stora datorskärm istället, funkade fint det också! Om man bortser från all jävla störning i streamandet, missade ett eller två nordling-lyft pga svart bild ;C


Tack och hej för mig! Nu är det sängen och sömn som gäller för min del, så jag klarar av att bära klänning och vandra runt i highheels imorgon när det är skolavslutningsdags! Denna utstyrsel är bara pga att mina kära FOLisar vill se om jag är kvinna nog för att skippa träningskläder och vanliga jeans, nu ska de få se på fan!

OCHOCHOCH jag har tänkt mig att testa hängande mark imorgon också, det skall nog gå vägen :D

Presentation


Tävlande för Säffle atletklubb

Personbästa RAW
Böj: 110kg
Bänk: 67.5kg
Mark: 135kg

Personbästa UTRUSTNING
Böj: 140kg
Bänk: 80kg
Mark: 150kg

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards