Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av angie - 16 oktober 2010 19:44

Min rygg, min satans äckliga rygg! 

Och min arm, jävla jävla arm.

ONT!


Varje jävla andetag mördar min rygg, och när jag hostar. SMÄRTA

Ett råd, ett enkelt litet råd. Slarva inte med marklyften, gör korrekta fina marklyft. Sänk vikten, och gör det korrekt. Slit inte upp viktjäveln. Det bidrar inte till något gott, nej det bidrar till en ond rygg.


Jag ska aldrig mer göra ett marklyft utan att Sebastian granskar lyftet, för. Jag har en tendens till att slita upp vikten, han säger till och då sliter man fan inte upp vikten.

ÅH! Vad jag ångrar att jag slarvat.


Och armen, vilket jävla blåmärke. Jag ser misshandlad ut, jag känner mig misshandlad. Helvetes jävla blodprov.

      

Se! Sköterskan var värdelös på att ta blodprov! Idiotjävel

Av angie - 16 oktober 2010 14:19

  

Solen lyser, och det är en massa färger överallt.

Fint väder enligt mig, så nu tar jag min kamera och en Malin ut på promenix.

Av angie - 16 oktober 2010 00:13

Magnus Betnér, så jävla klockren.


Men först, på Scalateatern är det jackförbud (pga brandrisk). Ok, jackförbud, det kan jag gå med på och förstå. Men bör det då inte vara gratis att hänga av sig jackan? Du har inget val, du måste hänga av dig jackan. Så ja, det bör väl vara gratis? Nej då, det kan ju inte kosta gratis. Inget är gratis här i världen, du måste betala för att ens få hänga av dig jackan. Jag kan förstå att det kostar kosing om man tänker "jag orkar då inte ha jackjävlen i knät, det är mer värt att pröjsa för att få stoppa in den i garderoben". Att valet finns, antingen har jag den i knät, eller så hostar jag upp pengar så jag kan hänga upp den.

Men icke, pengar vill vi ha, så pengar bör vi ta.


Betnér, klockren, hatisk, ärlig, och han har alldeles rätt. 

Det blev en lyckad kväll, och snelhestsyster som jag är så pröjsade jag in brorsan, och hans jacka. Det vare värt!

  

RÄTT, så jävla snygg.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tävlande för Säffle atletklubb

Personbästa RAW
Böj: 110kg
Bänk: 67.5kg
Mark: 135kg

Personbästa UTRUSTNING
Böj: 140kg
Bänk: 80kg
Mark: 150kg

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards